Dobra organizacja pracy to wizytówka firmy

Jeżeli stoisz przed wyborem przestrzeni biurowej, nie zapomnij również o odpowiedniej aranżacji oraz wyposażeniu. Tak jak look wnętrza jest wizytówką firmy, tak i dobra organizacja oraz zakup odpowiednich urządzeń i akcesoriów ułatwi pracę Tobie i współpracownikom. Nie zapominaj, że praca biurowa to również zajęcie statyczne, a więc wszelkie udogodnienia dla zdrowia będą mile widziane. Dobrym kierunkiem w poszukiwaniu inspiracji na projektowanie przestrzeni biurowej i wsparcie pracowników w pracy zdalnej są sklepy biurowe, którą mogą być kopalnią biurowych niezbędników.

Biurko, krzesło, fotel

Baza każdego biura – biurko plus coś do siedzenia. Wybierz coś z wyższej półki – najlepsze są biurka wykonane z płyty laminowanej, która odznaczają się dużą wytrzymałością na uszkodzenia. Pamiętaj, że biurko w pracy biurowej jest najbardziej eksploatowaną rzeczą, która równocześnie musi cały czas wyglądać ładnie i estetycznie, więc wysokiej klasy surowce są dobrym wyborem.

Nowoczesne biura nieco różnią się od tych klasycznych, więc biurko wcale nie musi być brązowe. Ważne, aby całość wystroju była spójna, a oryginalne dodatki dodadzą takiemu miejscu niebanalności, a co za tym idzie wyjątkowości. W czasach siedzenia w domu i przy komputerze na znaczeniu zyskują biurka regulowane do pracy stojącej. Podobnie jako prozdrowotny „prezent” dla pracowników świetnie sprawdzą się dmuchane piłki do siedzenia czy podnóżki i różnego rodzaju maty amortyzujące w przypadku pracy stojącej.

Fotel musi być przede wszystkim wygodny i jest o wiele lepszym wyborem niż krzesło. Krzesła zarezerwuj dla ewentualnych interesantów – o ile takich będziesz miał, wszystko zależy od specyfiki działalności, a w dzisiejszych czasach jednak coraz więcej spotkań odbywa się przez komunikatory internetowe.

Sklep biurowy – urządzenia biurowe

Biuro gromadzi ważne dokumenty, które zawierają dane wrażliwe. Zadaniem profesjonalnego biura jest ograniczenie wypływu danych poza firmę. Takie sytuacje są bardzo niebezpieczne i mogą przyczynić się do sporych problemów. Nie wahaj się i kup niszczarkę! Dlaczego? Wciąż wiele dokumentów jest w formie papierowej, więc niszczarka skutecznie ograniczy wypływ danych. Przy zakupie zwróć uwagę na jej parametry oraz funkcje. Wybierz taką, która będzie pojemna, łatwa w obsłudze, będzie niszczyła dokumenty papierowe, ale też papier lub tekturę o większej gramaturze i to, co ważne – niszczenie ścinkowe, utrudniające odczytanie jakichkolwiek informacji.

Bindownice – trwała metoda łączenia dokumentów w jedną całość, co wiąże się z porządkiem oraz łatwiejszym przeglądem stronic dokumentów.

Laminatory, które zabezpieczają dokumenty przed zniszczeniem. Polega to na tym, że kartka papieru zostaje pokryta warstwą folii. Gdy wylejesz kawę na ważne akta, które będą zalaminowane, nie ulegną one uszkodzeniu.

Nie zapomnij również o gilotynie, która pomoże przyciąć Ci  arkusze papieru w linii prostej – nawet całego pliku na raz. Jednak, gdy wiesz ,że twoja praca wymaga mniejszej ilości cięcia papieru, sporadycznie, to zainwestuj w trymer, który również pomoże ci w utrzymaniu estetyki akt.

W pracy biurowej mogą przydać ci się drukarki etykiet, na których możesz zawrzeć konkretne informacje, które pomogą ci w uporządkowaniu dokumentacji.

To musi być pod ręką – artykuły piśmienne

Zaopatrz biuro w niezbędną ilość długopisów w dwóch kolorach – niebieskim oraz czarnym. Mazaki oraz zakreślacze mogą pomóc ci w zaznaczeniu istotnych informacji – również w co najmniej kilku kolorach. Ołówki, które umożliwiają wstępne czynności czy umieszczenie informacji, które mogą ulec zmianie. Teczki, segregatory, które służą do selekcji dokumentów oraz ich uporządkowanego przechowywania. Zszywacze łączące arkusze w konkretne grupy oraz dziurkacze umożliwiające umieszczenie kartki w segregatorze. Notesy i bruliony do zapisywania ważnych informacji: spotkań czy rzeczy do zrealizowania. Przyborniki, gdzie w ładzie będą przechowywane wszystkie akcesoria biurowe.

Niezależnie od rodzaju akcesoriów, fajnie jest mieć je w konkretnej kolorystyce, tworząc spójną całość z wystrojem biura. Poszukaj ciekawych ofert w internacie wpisując w wyszukiwarkę sklep biurowy.

Nowoczesne biuro – odpowiednio zagospodarowana przestrzeń

Myśląc o nowoczesnym biurze powinieneś wziąć pod uwagę wygodę pracy wraz z możliwością relaksu oraz skonsumowania lunchu. Obskurne pomieszczenia socjalne nie są dobrym pomysłem. Pomyśl o wygodnej kanapie ze stolikiem kawowym, przygaszonym oświetleniu, świecach zapachowych, relaksującej muzyce. Kolor ścian również powinien być w odcieniu, który pozytywnie wpływa na stan umysłu, np. zielony, który jest symbolem harmonii i relaksu. Dobrze sprawdzają się również fototapety z pięknymi krajobrazami. Zainwestuj w dobry ekspres do kawy i zestaw dobrej jakości herbaty. Fotel do masażu lub sala do jogi? Podczas statycznych czynności biurowych, brzmi jak propozycja nie do odrzucenia. Pamiętaj, że przestrzeń biurowa musi być harmonijna, bez zbędnej kumulacji przedmiotów i przesady kolorystycznej.

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.